Aina vaan vaikeemmaks menee.. oon tänää jutellu Aleksin kans melkeimpä koko päivän, ja mä vaan ihastun siihe enemmän. Tänään se jo yritti vähä väkisin saada mut kertomaan sille mitä mä oikein tunnen sitä kohtaan, mut en mä halua sanoa. Mä en enää oo ees ihan varma tietääkö Aleksi et mä oon kihloissa, mä oon koko tän ajan kuvitellu et se tietää. Se lukee kumminki selkeesti mun profiilissa minkä kautta Aleksi muhu ottiki yhteyttä. Ja ku aluks tää oli selvästi pelkältä kaveripohjalta. Mä välttelen ihan tietosesti koko ajan puhumatta Jonista Aleksille, eikä sekää oo kertaakaan ees maininnu sitä. Mä taisin siitä iha ekoissa keskusteluissa mainita ohimennen. Mut en mä tosiaa tiä, Aleksi kumminki käyttäytyy iha niinku mä oisin sinkku.

Musta tuntuu et mä oikeesti räjähdän, mä vaan haluaisin kertoa Aleksille mitä mä tunnen sitä kohtaan ja kertoa koko tän homman sille. Sen että mulla on mies ja mä rakastan sitä, mut silti mä oon rakastumassa Aleksiin ja en vaan tosiaan tiedä mitä tehdä. Pakko mun on ottaa itteäni niskasta kiinni ja pakottaa itteni tapaamaan Aleksi joku ilta.. Ja jutella sen kanssa.. Tietää mitä se ajattelee kaikesta. En mä tiedä oletanko mä jotenki naivisti et se ratkasis koko homman jotenki..
Mut silti mä en halua kertoa sille mun tunteita, tulee sellanen olo että se pääsee niskan päälle tilanteessa ja pystyy käyttää sitä hyväkseen, tai satuttaa mua. Asia ois ehkä eri jos se kertois tunteensa.. No joo, on se tänää ne kiertoteitse tehny kyllä aika selväks, niinku mäki varmaan sille. Mut silti kummallakaa ei oo rohkeutta sanoa sitä suoraan. Tai sit kumpiki ootetaa et nähää ensi kasvotusten.

Ei jumalauta että mun pää hajoaa.. Mulla on koko aja huono omatunto Jonin takia, mut en voi sille mitään.. Sit ku yritän olla ajattelematta Aleksia, niin oon vaan iha vitun kiukkunen..
Aleksissa on niin paljon sitä kaikkea mitä mä kaipaan.. Esimerkiks se että se on tosi suojeleva, Joni ei oo. Mun on vaikee kuvitella et Joni puolustas mua ikinä jos tulis tarve, niinku fyysisesti. Tai ees sanallisesti jos vastassa on vieraita ihmisiä. Aleksista ei ois epäilystäkään..
Mun on vaan pakko päästä tapaamaan Aleksi.. Me lähetää huomenna Jonin kans mökille, tullaan vasta perjantaina takas. Tulee pieni breikki ton Aleksin kanssa kirjotteluun, saa nähä selkeyttääkö yhtää päätä. Tai no, on kyllä ihme jos ei Aleksi textaria pistä.. Ja oikeestaa tiedän jo etukäteen ettei se mitää selkeytä. Heti ku tullaa takas ja juttelen ekan kerran taas Aleksin kans ni oon taas pahemmassa koukussa ku aikasemmi.. Jokanen juttelukerta sen kanssa vie mua kauemmaks Jonista ja lähemmäks Aleksia. Mut silti se ei oo nii helppoa et pistäsin vaan Jonin pihalle ja ottasin Aleksin.. Voi kun oliskin niin yksinkertasta..