Mennään sitten vaan suoraan asiaan. Hermo tässä menee, eikä mikään muu.
Kahden miehen välissä, herkullinen tilanne. Toinen on kihlattuni, Joni, jonka kanssa olen ollut 4 vuotta. Ja toinen uusi tuttavuus, Aleksi, josta en edes tiedä mitä haluan.

Rakastan Jonia, mutta on niin monta muttia. Aleksista taas löytyy kaikki mitä kaipaisin Joniin.
Joni on liian paikallaan pysyvä mulle, ehkä liian kiltti? Puhumattakaan siitä että seksielämä ei tosiaankaan luista.. Rehellisesti ehkä noin 4 kertaa seksiä viimeisen 2 vuoden aikana. Kyse ei silti ole siitä ettenkö mä haluais seksiä, tai etteikö Joni sitä haluaisi.. Mä en vaan halua Jonia enää seksuaalisesti. Rakastan sitä, paljon, mutta jo seksin ajatteleminen sen kanssa etoo. Kuuluu kyllä osittain mun "sairauteen", rajatilapersoonallisuuteen. Asiaa ei ehkä auta se, että Joni ei pysty hyväksymään tota sairautta.
Mä kyllä nautin seksistä, valitettavasti vieraiden miesten kanssa. Oon pettäny Jonia useemman kerran viime kesänä, kahen eri miehen kanssa. Kummankaan kanssa en kyllä siirtynyt seksin tasolle. Toisen kanssa vaan ajelin ympäriinsä pitkin öitä, ja juttelin. Sitä mä kaipasin sillon, ihmistä joka jaksaa jutella mun kanssa ja on oikeesti kiinnostunu mun tunteista. Ikäero oli aika huima tuossa "suhteessa", mä olin sillon 19 ja mies 36.
Toisen miehen kanssa olin pelkästä jännityksestä, siinä tulin tosin vaan entistä onnettomammaks, se suhde ei antanut kyllä mitään. Siihenkin kuului lähinnä hengailua yhdessä. Mutta pettämiseksi silti lasken kummatkin, kun Jonilta noita salaan.

Ja sitten taas asiaan Aleksi. Viime kesän jälkeen en oo ees erityisemmin ajatellut muita miehiä, kunnes tutustuin tähän Aleksiin. Pisti helvetti mun pään sekasin kerta heitolla. Ja me ei ees olla vielä tavattu ees livenä, vaikka Aleksi ei asu ku muutaman kilometrin päässä meistä.. Nettituttuja siis. Ensin mä vaan leikittelin ajatuksella et mitäs jos ihastusin Aleksiin, mut olin rehellisesti liikkeellä pelkällä kaverimielellä. Sit juteltii enemmän, ja mä oon korviani myöten ihastunu siihen. Ja Aleksi antaa ymmärtää aika paljon samaan suuntaan, vaikkei sekään mitään suoraan oo sanonu. Yrittää tehdä mut mustasukkaseks, ja heittää aika suoria vihjeitä kiinnostuksesta, mutta heti jos epäilee että mun tunteet ei oo samalla tasolla, alkaa perumaan sanojaan. Ihan kun minä teen sen kanssa.
En tiä miksei olla vielä nähty, kai mä pelkään että kolahtaa vielä enemmä jos tavattas..
Saa nähä mitä tästäkin tulee. Rakastan Jonia, mutta oon korviani myöten ihastunu Aleksiin. Ja luonnollisesti tää on myös mun ja Jonin suhteelta pois, kun en pysty keskittymään meiän suhteeseen täysillä kun päässä pyörii koko ajan Aleksi. Aleksia ei tarvi kun ajatella, niin oisin valmis avaamaan jalkani sille ihan millon vaan, eli frigidi en kyllä ole.
Ekaa kertaa tilanen on myös sellanen, etten haluais satuttaa Aleksia enkä Jonia. Viime kesän kahessa jutussa mua ei kiinnostanu niitten miesten tunteet, kunhan leikin ja piristin itteäni hetken niillä.
Mutta Aleksin tunteilla en halua leikkiä, enkä sitä halua satuttaa. Mutten kyllä halua Joniakaan. Tajuan kyllä että jotain tässä sattuu ja pahasti, mutten siltli tiedä mitä teen.. Antaa nyt ajan näyttää mihin suuntaan mennään..