Ajauduttiin taas viime yönä törmäyskurssille Jonin kanssa. Joni oli jo nukkumassa kun mä menin sänkyyn, ja yritin sitä varovaisesti silitellä ja vähän halailla. Hitto kun se vetää aina nii armottomat kilarit jos sen herättää, ja siitäkös mä sitten provosoidun.. No okei, Joni pyysi ensin ärtyneesti mut ihan kiltisti pari kertaa et lopettasin, mut mä oikeesti vaan provosoidun tollasesta. Puran kai jotenki omaa pahaa oloani? Tosin tästäkin voin syyttää sairauttani, käy tekosyynä melkein kaikkeen. No mä sitten jatkoin sitä silittelyä ihan sen takia et tiesin et toinen ärsyyntyy siitä. Jonilla meni sit hermo, ja se on nykyään tosi kovakouranen ku sillä menee hermo. Se nappaa kunnolla kiinni käsistä ja oikei puristaa tai nykii. Ja mä vaan provosoidun lisää. Oikein yritän provosoida sitä lyömään mua, en tosiaan tiä miks. Sit Jonilla ei enää hermo kestäny ja se meni nukkuu sohvalle.

Eilen vielä kirjotin että Joni on ehkä liian kiltti? Se oli joskus, mut nyt kun rupeen kasaa ajatuksia niin ei se kyllä enää ole.. Musta tuntuu et mä tein siitä tollasen ku mikä se nyt on.
Se oli alussa maailman huomaavaisin ja kiltein mies, ja ehkä mä sit käytin sitä huomaamattani hyväkseni. Nykyään Joni on kumminki ihan erilainen, se suuttuu tosi helposti, se on kovakouranen suuttuessaan. Ei oo siis ikinä lyöny tai potkinu, mut just töniny ja puristanu jne. Sillä on muutenki hermo koko ajan kireellä.
Ja mä en vaan voi sille mitää, mut jos huomaan et se on pahalla tuulella ni rupeen aina provosoimaan.
Oonko mä oikeesti näin kauhee ihminen?

Kumminkin toi eilinen pisti taas miettii Aleksia enemmän. Oisin antanu aika pitkälle mitä vaan jos oisin uskaltanu yöllä soittaa sille ja pyytää jos se ois tullu johonki toho meiän pihoille juttelee mun kanssa.
Julmaa, mutta silti toi eilinen käytös toi taas miinuspisteitä Jonille, vaikka oikeestaa aiheutin ne ite omalla käytökselläni. Kai mä oikein haen ja yritän saada Jonista esille piirteitä joista en pidä, et ois helpompi valita. No ei ainakaa eilinen auttanu yhtää, tänää aamulla tilanne oli taas iha yhtä vaikee. En rakasta Jonia yhtää vähempää ku aikasemminkaa, enkä oo ihastunu Aleksiin yhtää enempää tai vähempää ku aikasemmi..